Задати питання менеджеру
Умови бронювання
Розмір передоплати становить від 30% вартості туру, але не менше 3000 грн.
Способи передоплати:
банківською карткою на захищеній сторінці еквайрингу (кошти блокуються і списуються тільки після підтвердження туру, при непідтвердженні туру кошти автоматично розблоковуються);
згідно рахунку в банку або терміналі.
Решту суми cплачуєте протягом наступних двох банківських днів, але не пізніше ніж за 15 робочих днів до початку туру. Цю суму також можна cплатити за посиланням, яке прийде Вам на e-mail або у месенджер, в будь-якому відділенні банку на офіційний розрахунковий рахунок, або через платіжний термінал.
ДОГОВІР ОФЕРТИ.
Загальні положення
Турпакет (тур) – це комплекс туристичних послуг, який включає: проживання, переїзд до місця проживання і в зворотньому напрямку, обране харчування, страхування.
Туроператор – це «виробник» Турпакету, який реалізує його через турагентства. Туроператор несе відповідальність за якісне надання послуг і виступає основним відповідачем у разі виникнення проблем.
Турагенство (турфірма) – це реалізатор Турпакету. Займається інформуванням, консультуванням та реалізацією Турпакетів кінцевому споживачеві. Турагент не “виробляє” Тур і не несе відповідальності за якість надаваних в ході Туру послуг, але відповідає за повноту і своєчасність надання інформації про Турпакет, а також видачу документів
Система online бронювання – це комплекс даних, розташований на сайті http://pechersk.coraltravel.ua , який дозволяє Клієнтам системи здійснювати операції пошуку, бронювання та оплати Турпакету.
Клієнт – повнолітня особа, яка здійснила бронювання Турпакету у Системі online бронювання http://pechersk.coraltravel.ua.
Бронювання Турпакетів на сайті https://pechersk.coraltravel.ua здійснюється на підставі цього договору оферти між користувачем системи online бронювання (далі «Клієнт») і Турагентством Coral Travel (далі «Система бронювання»).
Фактичне бронювання замовлених послуг та їх оплата здійснюється тільки після прийняття Клієнтом умов цього договору оферти.
Зобов’язання сторін
Система бронювання несе відповідальність:
За коректне і своєчасне бронювання в Туроператора замовленого Клієнтом туру.
За своєчасну оплату Туроператору коштів, які були отримані від Клієнта.
За своєчасне інформування Клієнта про будь-які можливі зміни у замовленому турі.
За своєчасну виписку всіх документів і передачі їх Клієнту в електронному вигляді.
Система бронювання НЕ несе відповідальності:
У випадку неможливості Клієнта скористатися Турпакетом у зв’язку зі змінами в його планах з причин, які знаходяться поза сферою впливу Системи бронювання.
У випадку виникнення форс-мажорних обставин, таких як: затримка і перенесення рейсів, технічні поломки та механічні пошкодження літаків, закриття аеропортів, викликані екстремальними погодними умовами, страйками, війнами і т. д., а також іншими незалежними від Системи бронювання причинами.
За неможливість скористатися Турпакетом, якщо паспорт Клієнта виявився недійсним або неправильно оформленим. Якщо Клієнт не встиг його отримати до моменту від’їзду, або не встиг отримати необхідну візу для подорожі в обрану країну.
За будь-які медичні витрати, що виникли в результаті хвороби або нещасних випадків, покриття яких не забезпечується страховим полісом.
За зміну, перенесення або затримку часу вильоту авіарейсів в межах однієї доби.
Клієнт несе відповідальність:
За правильність написання паспортних даних туристів латинськими літерами в повній відповідності з їх закордонними паспортами.
За наявність всіх документів, необхідних для подорожі за кордон України (Закордонний паспорт, страховка, віза і інші дозволи), відсутність яких може перешкодити Клієнту скористатися замовленим Турпакетом.
Клієнт самостійно несе всі витрати, в зв’язку з депортацією його з зарубіжної держави через відсутність у нього необхідних для перебування на території цієї держави документів.
Бронювання Турпакету і оплата коштів
Бронювання туру в Туроператора проводиться тільки після отримання передоплати від Клієнта і введення паспортних даних туристів.
Розмір передоплати становить від 30% від вартості туру, але не менше ніж 3000 грн. Передоплата здійснюється банківською картою на захищеній сторінці еквайрингу. Кошти блокуються і списуються туроператором тільки після підтвердження туру.
Туроператор здійснює підтвердження туру від 30 хвилин до трьох робочих днів. Якщо Туроператор не підтвердив Тур – то передоплата розблоковується і повертається Клієнту протягом 24-х годин. При розрахунку карткою на сайті, або за посиланням, яке отримане від менеджера, кошти зараховуються на платіжний рахунок Турагентства та враховуються як сплачені кошти в умовних одиницях (дол. США, Євро) за курсом Туроператора, зазначеному на сайті https://coraltravel.ua на наступний банківський день.
Після підтвердження туру Клієнт повинен сплатити решту суми протягом наступних двох банківських днів, але не пізніше ніж за 15 робочих днів до початку туру.
- Час вильоту може змінюватися в межах доби вильоту, що є виключною компетенцією і відповідальністю перевізника;
- При бронюванні туру можлива зміна ціни, пов’язана з доплатами за рейс, зміною ціни в системі бронювання, коливанням курсу валют;
- В разі якщо з незалежних від нас обставин тур не буде підтверджений туроператором, сплачена сума буде повернута платнику на платіжну карту протягом 3-х банківських днів.
Відміна бронювання Турпакету і повернення коштів
Якщо клієнт не здійснив вчасно повну оплату, то передоплата за Турпакет не повертається, Тур буде повністю анульований, а клієнт має сплатити Турагентству фактично понесені витрати, які можуть складатись з вартості авіа чи автобусних квитків, штрафу від готелю (до 100% вартості проживання), вартості трансферу, страховок тощо.
Якщо Клієнт здійснив повну оплату за Турпакет, але відмовляється від отримання послуг, то ануляція Турпакету і повернення коштів відбувається згідно Договору з Туроператором.
Турагентство Coral Travel
Тел: (044) 374-19-18
Рахунок: № UA483052990000026007046708191
Банк: АТ «Приват Банк»
Код ЄДРПОУ: 2990812782
[pay_form]